Діти — природжені конструктори, дослідники і
винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й
удосконалюються у конструюванні.
Конструктор LEGО цінний тим, що його можна
використовувати для вивчення різних розділів програми. Тому цей конструктор ми
використовуємо і на інтегрованих заняттях, які забезпечують захопливий процес
навчання. На таких заняттях ми формуємо у дітей уявлення про навколишній світ,
сенсорні основи сприйняття, технічні та зображувальні навички у
конструкторській діяльності, навички елементарного орієнтування у
просторі,розвиваємо дрібну моторику рук. Діти вчаться слухати та розуміти
звернення і розповідь педагога, відповідати на запитання, будувати речення з 4
— 6 слів,вести діалог. У них активно збагачується словник, розвивається
монологічне пояснювальне мовлення.
А ще — діти вчаться працювати у колективі, не
заважаючи іншим, дружно гратися у спільні сюжетно-рольові ігри.
Ми ознайомлюємо наших вихованців з такими
математичними поняттями, як ціле та частина, симетрія,
послідовність,періодичність. Виховуємо у дітей любов до природи, дбайливе
ставлення до представників рослинного і тваринного світу, бажання допомагати
старшим,досягати спільного результату.
На кожному занятті обов'язково проводимо
фізкультхвилинки, під час яких не лише активізуємо рухову діяльність дітей, а й
вправляємо їх в інтонаційній виразності мовлення та у чіткій звуковикові.
Використовуємо LEGO конструктор на заняттях з фізкультури та під час ранкової
гімнастики. Дітям дуже подобаються яскраві атрибути, незвичайні доріжки та ігри
естафети з елементами конструювання.
Досвід свідчить, що робота з конструктором LEGO стимулює у дошкільників
розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до
пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами
послідовних дій, за картиною чи за уявою, діти навчаються:
·
виконувати посильну трудову діяльність,
·
створюючи моделі з деталей конструктора;
·
планувати свої дії відповідно до поставленої мети;
· свідомо контролювати поведінку та узгоджувати свої
дії з діями товаришів;
· створювати конструкції високої якості, міцні та
естетично привабливі; керуватися схематичною інструкцією у своїй діяльності;
·
аналізувати результати своєї праці та виправляти помилки
У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони,
технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на
площині.
Такі вміння і навички закладають фундамент учбової
діяльності майбутніх школярів. Діти, що захоплюються конструюванням,
відрізняються багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої
діяльності, бажанням експериментувати, винаходити. У них добре розвинене
просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення, пам'ять, що є основою
інтелектуального розвитку і показником готовності дитини до навчання у школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар