понеділок, 19 грудня 2016 р.

LEGО конструювання - інноваційна технологія різнобічногго розвитку дітей


     
 
Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні.
Конструктор LEGО цінний тим, що його можна використовувати для вивчення різних розділів програми. Тому цей конструктор ми використовуємо і на інтегрованих заняттях, які забезпечують захопливий процес навчання. На таких заняттях ми формуємо у дітей уявлення про навколишній світ, сенсорні основи сприйняття, технічні та зображувальні навички у конструкторській діяльності, навички елементарного орієнтування у просторі,розвиваємо дрібну моторику рук. Діти вчаться слухати та розуміти звернення і розповідь педагога, відповідати на запитання, будувати речення з 4 — 6 слів,вести діалог. У них активно збагачується словник, розвивається монологічне пояснювальне мовлення.
А ще — діти вчаться працювати у колективі, не заважаючи іншим, дружно гратися у спільні сюжетно-рольові ігри.
Ми ознайомлюємо наших вихованців з такими математичними поняттями, як ціле та частина, симетрія, послідовність,періодичність. Виховуємо у дітей любов до природи, дбайливе ставлення до представників рослинного і тваринного світу, бажання допомагати старшим,досягати спільного результату.
На кожному занятті обов'язково проводимо фізкультхвилинки, під час яких не лише активізуємо рухову діяльність дітей, а й вправляємо їх в інтонаційній виразності мовлення та у чіткій звуковикові. Використовуємо LEGO конструктор на заняттях з фізкультури та під час ранкової гімнастики. Дітям дуже подобаються яскраві атрибути, незвичайні доріжки та ігри естафети з елементами конструювання.
Досвід свідчить, що робота з конструктором LEGO стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами послідовних дій, за картиною чи за уявою, діти навчаються:
·       виконувати посильну трудову діяльність,
·        створюючи моделі з деталей конструктора;
·         планувати свої дії відповідно до поставленої мети;
·       свідомо контролювати поведінку та узгоджувати свої дії з діями товаришів;
·       створювати конструкції високої якості, міцні та естетично привабливі; керуватися схематичною інструкцією у своїй діяльності;
·       аналізувати результати своєї праці та виправляти помилки
У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.
Такі вміння і навички закладають фундамент учбової діяльності майбутніх школярів. Діти, що захоплюються конструюванням, відрізняються багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої діяльності, бажанням експериментувати, винаходити. У них добре розвинене просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення, пам'ять, що є основою інтелектуального розвитку і показником готовності дитини до навчання у школі.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар